آموزش تولید محتوا

  • مرجع آموزش رایگان اینستاگرام | instagramtraining.ir

    آموزش تولید محتوا را در بالاترین استاندارد ممکن و کاملا به روز ارائه می دهیم؛ لطفا با ما همراه باشید …

    آموزش تولید محتوا (مرجع)

    در این صفحه به معرفی دسته بندی های مربوط به آموزش تولید محتوا خواهیم پرداخت.

    همان‌ طور که می ‌دانید شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام نه تنها در میان ایرانیان بلکه در همه‌ جهان محبوب است.

    این شبکه‌ اجتماعی تنها در میان جوانان پرطرفدار نیست، بلکه طبق آمار ۳۲% از بزرگسالان نیز طرفدار پر‌و‌پا قرص این اپلیکیشن هستند.

    افرادی که به تازگی قصد دارند از این اپلیکیشن استفاده کنند یا اینکه می‌خواهند سطح خود را بالا ببرند بهتر است که با آموزش تولید محتوا آن آشنا شوند.

    مرجع آموزش رایگان اینستاگرام | آموزش تولید محتوا | instagramtraining.ir

    اهمیت هشتگ ها در اینستاگرام

    به پیشنهاد مقاله آموزش تولید محتوا ، برای 12.6 % جذب بیشتر فالور حتما از هشتگ های مرتبط با کسب و کارتان استفاده کنید.

    از هشتگ گذاری حرفه ای اینستاگرام شروع کنید؛ اما لطفا در هشتگ گذاری زیاده روی نکنید!

    استاندارد تعداد هشتگ ها برای هر پست اینستاگرام، 8 الی 12 هستگ می باشد.

    مرجع آموزش رایگان اینستاگرام | instagramtraining.ir

    پیشنهادات مقاله آموزش تولید محتوا برای هشتگ گذاری :

    1. صفحات پرطرفدار حوزه تخصصی خودتان را بررسی کنید و ببینید از چه هشتگ هایی و به چه تعدادی استفاده میکنند.
    2. خودتان ارزیاب باشید؛ از تعداد و انواع هشتگ های مختلف استفاده کنید و نتیجه را بررسی کنید.
    3. 70% هشتگ هایی که در اینستاگرام استفاده می شوند مربوط به برند شخصی یا برند کسب و کار هستند؛ پس برای هر پست حتما از هشتگ های برند خودتان استفاده کنید.

    از تصاویر با سایز مناسب استفاده کنید

    هیچ چیزی در اینستاگرام بدتر از این نیست که یک عکس با کیفیت عالی را منتشر کنید اما عکس بریده شود یا نصفه آپلود و یا به سختی آپلود شود.

    مرجع آموزش رایگان اینستاگرام | instagramtraining.ir

    به پیشنهاد مقاله آموزش تولید محتوا ، برای آپلود عکس بهتر است که اینستاگرام به انتخاب خودش آن را کوچک نکند؛ ما تصویر را با سایز مناسب ارسال کنیم .

    عرض و طول تصاویر در اینستاگرام باید حداقل 1080*1080 باشد.

    البته اینستاگرام تصاویر را در ابعاد ۶۱۲ * ۶۱۲ پیکسل نشان می دهد؛ به طور خاص ابعاد تصاویری که درحالت افقی قرار می گیرند ۱۰۸۰ * ۵۶۶ پیکسل نشان داده می‌شوند.

    برای ویرایش عکس، پیشنهاد ما اپلیکیشن متن نگار هست؛ جهت دانلود لطفا اینجا کلیک کنید.

    به پیشنهاد مقاله آموزش تولید محتوا بهتر است از تصاویری استفاده کنید که رنگ های خاکستری روشن ، سبز و آبی در آنها وجود داشته باشد.

    در عکس ها از یک CTA خاص استفاده کنید

    اینستاگرام مشخصا یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس و ویدئو هست اما حتی در اینجا هم نمی توانیم از تاثیر و جادوی کلمات غافل بشویم .

    به پیشنهاد مقاله آموزش تولید محتوا ، شما با اضافه کردن یک CTA (دکمه اقدام به عمل) در عکس های اینستاگرام می توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

    این دقیقا همان هدف شما برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی کسب و کارتان می باشد؛ در ادامه مقاله آموزش تولید محتوا می آموزیم که …

    شما می توانید از مخاطبان خود بخواهید :

    1. روی عکس ها دوبار بزنند.
    2. دوستان خود را تگ کنند.
    3. نظرات خودشان را در کامنت ها بگذارند.

    کپشن منحصر به فرد بنویسید

    در بسیاری از موارد به کمک تولید محتوای حرفه ای برای شبکه های اجتماعی می توانید مخاطب را تشویق به عمل و اعلام حضور نمایید.

    شما می توانید برای « خوش مزه کردن » کپشن های اینستاگرام خودتان از این ترفندها استفاده نمایید :

    1. یک سوال مطرح کنید.
    2. یک راهنما یا ترفند چند خطی بنویسید.
    3. در مورد یک یا چند ویژگی خاص برندتان بنویسید.
    4. با محتوای خاص، کمی شوخی به محتوا اضافه کنید.
    5. از ایموجی ها به میزان مناسب و هدفمند استفاده کنید.

    اما دیگر تاکتیک های مهم در مقاله آموزش تولید محتوا برای اینستاگرام ! لطفا همراه ما باشید …

    ارسال پست ها در زمان مناسب

    در مورد زمان مناسب ارسال پست ها در شبکه های اجتماعی اغلب تحقیقات مربوط به سایت های معتبر خارجی است؛ مشخصا نتایج در مورد مخاطب ایرانی متفاوت است.

    اما می توانیم از آنها به عنوان راهنما استفاده کنیم و البته خودمان در پست های مختلف تست کنیم و ببینیم در چه زمان هایی پست ها بهتر دیده و لایک می شوند.

    مثلا در این بررسی ها نشان داده شد که در روزهای دوشنبه و یک شنبه میزان تعامل مخاطب بیشتر است و بهترین ساعت (9 – 8) صبح می باشد؛ این معادل جمعه و شنبه در ایران هست.

    ویدئوها در ساعت 9 شب بیشترین بازدید را داشته اند و بهترین ساعت انتشار پست ها در ساعات غیر کاری هست؛ این برنامه مورد تایید مقاله آموزش تولید محتوا برای اینستاگرام هست.

    چون ممکن است عادات و رفتارهای مخاطب ایرانی متفاوت از این رفتار باشد و بنابراین بهترین کار در پیدا کردن بهترین زمان انتشار پست ها، روش آزمون و خطاست .

    مسابقات هیجان انگیز راه بیاندازید

    این روزها یکی از بهترین راه های جذب مخاطب در اینستاگرام، راه اندازی یک مسابقه هیجان انگیز است؛ ما در هر سنی که باشیم هر نوع جایزه ای را دوست داریم حتی غیر مادی.

    مرجع آموزش رایگان اینستاگرام | instagramtraining.ir

    در ادامه مقاله آموزش تولید محتوا برای اینستاگرام خواهیم آموخت که …

    در مورد هدف خود به مخاطب توضیح بدهید تا دقیقا مخاطب را به همان کاری که هدف تان هست ترغیب کنید؛ قبل از برگذاری مسابقه، قوانین و اهداف خود را مرور کنید :

    1. از مخاطب بخواهید پست شما را لایک کند تا برنده شود ؛  به عنوان مثال برای لایک بیشتر از 500 تا، جایزه نقدی بگذارید.
    2. می توانید مسابقه ای برگذار کنید برای هشتگ گذاری با برند شما ؛ مثلا سامسونگ هرچند وقت یکبار مسابقه ای برگزار می کند که مخاطبان عکسی با گوشی خود می گیرند و با هشتگ Samsung#  یا #سامسونگ  منتشر می کنند.
    3. می توانید مخاطبان را ترغیب کنید که باید (3 – 2) تا از دوستانشان را تگ کنند تا بتواند در مسابقه شما شرکت نمایند.

    تهیه استوری از پشت صحنه های کار

    سپاسگزاریم که تا اینجا همراه ما در مقاله آموزش تولید محتوا بودید؛ در ادامه خواهیم گفت که …

    استوری اینستاگرام به شما کمک می کند تا بتوانید پشت صحنه کارتان را به مخاطب نشان دهید و ارتباط نزدیک تری برقرار نمایید.

    هر مخاطبی در مورد پشت صحنه ها بسیار کنجکاو است حالا چه پشت صحنه زندگی خصوصی شما چه پشت صحنه کسب و کار شما.

    مثلا اگر شما یک رستوران داشته باشید می توانید از پشت صحنه طبخ غذاها، روزانه یک یا چند استوری بگذارید.

    آموزش تولید محتوا برای استوری اینستاگرام :

    1. بر روی دکمه مثبت یا اضافه در گوشه سمت چپ صفحه خانه اینستاگرام کلیک کنید؛ البته با کشیدن کل صفحه به سمت راست نیز می توانید به عنوان یک راه میانبر، سریع تر این کار را انجام دهید.
    2. روی دکمه دایره در پایین صفحه بزنید و ویدئو خودتان را ضبط کنید؛ تا زمانی که می خواهید استوری را ضبط کنید دست تان روی دکمه باشد.
    3. هر متن یا طرحی که می خواهید روی تصاویر باشد را اضافه کنید و با زدن روی آیکون مداد می توانید نوع قلم را انتخاب کنید.
    4. در نهایت روی دکمه check-mark بزنید.

    اما چند نکته مهم در مقاله آموزش تولید محتوا جهت ایجاد استوری های جذاب می آموزیم؛ لطفا با ما همراه باشید …

    مرجع آموزش رایگان اینستاگرام | instagramtraining.ir

    راهنمای جذاب تر کردن استوری اینستاگرام :

    1. یک عکس یا ویدئوی شخصی سازی شده، منتشر کنید.
    2. یک نکته سریع آموزشی را به اشتراک بگذارید؛ مثلا «ترفندهای آموزشی سه شنبه ها ».
    3. تبلیغ فروش با قیمت مناسب در مدت زمان مشخص.
    4. نظر سنجی در مورد کسب و کارتان یا حتی ترندهای روز.
    5. پاسخگویی به تمام سوالات مخاطبان پیج اینستاگرامتان.
    6. در Bio پروفایلتان یک لینک از سایتتان را بگذارید.

    پیشنهاد مقاله آموزش تولید محتوا اینست که با توجه به هدفی که می خواهید مخاطبان را در اینستاگرام به سمت آن هدایت کنید، بایستی استراتژی داشته باشید.

    از جمله اینکه مخاطبان را به سایت تان هدایت کنید یا برای ثبت نام تلفنی ترغیب نمایید یا به وبلاگتان بفرستید، می توانید آدرس مورد نظرتان را در پروفایلتان بگذارید .

    متاسفانه بر اساس مطالعات ما برای نگارش مقاله آموزش تولید محتوا ، اینستاگرام این اجازه را به شما نمی دهد که در هر جایی به تعداد نامحدود لینک بگذارید.

    فقط می توانید آدرس صفحه مورد نظرتان را در قسمت Bio (آدرس وب سایت) بگذارید تا به کاربران دیگر نشان داده شود و قابلیت کلیک بگیرد.

    مرجع آموزش رایگان اینستاگرام | instagramtraining.ir

    آدرس سایت در Bio اینستاگرام :

    1. به قسمت ویرایش پروفایل بروید.
    2. در قسمت (Bio(Website ، آدرس سایتتان را وارد کنید.
    3. در انتها هم روی Done کلیک کنید.

    پیشنهاد مقاله آموزش تولید محتوا این هست که حتما خودتان یک بار روی همین لینک کلیک کنید تا از صحت کارکرد آن اطمینان حاصل کنید.

    انتشار ویدئوهای جذاب در اینستاگرام

    حتما در بین پست گذاری هایتان، ویدئوهای جذاب  هم منتشر کنید؛ البته طبق تحقیقات و مطالعات میزان جذابیت ویدئوها نسبت به تصاویر – در اینستاگرام – کمتر هستند.

    اما این به معنی بی تاثیر بودن ویدئوها نیست؛ خصوصا از زمانی که طول مدت زمان ویدئو از 15 ثانیه به 60 ثانیه و حتی بیشتر افزایش پیدا کرد.

    مثلا برند نایک در اینستاگرام خودش از ویدئوها به میزان زیادی استفاده می کند؛ پیشنهاد مقاله آموزش تولید محتوا نیز همین هست.

    مرجع آموزش رایگان اینستاگرام | instagramtraining.ir

    تصاویر بنری یا پازلی منتشر کنید

    یکی از راه های کنجکاو کردن مخاطبان و جلب توجه ایشان در اینستاگرام، منتشر کردن تصاویر بنری (Banner Images) یا تصاویر پازلی در زمان های پشت سر هم است.

    پیشنهاد مقاله آموزش تولید محتوا برای قطعه قطعه کردن تصاویر می توانید از ابزار استاندارد اینستاگرام استفاده کنید؛ جهت دانلود، لطفا اینجا کلیک کنید .

    از فیلتر خاصی برای تصاویر استفاده کنید

    طبق استانادات مقاله آموزش تولید محتوا ، شما می توانید با استفاده از یک فیلتر مناسب تا 21 % شانس دیده شدن تصاویرتان را بیشتر کنید و تا 45 % هم احتمال کامنت گذاری را افزایش بدهید.

    1. جهت یک دست شدن پیج اینستاگرام از عکس هایی با یک فیلتر خاص استفاده کنید.
    2. از عکس های سیاه و سفید اصلا استفاده نکنید.
    3. از فیلترهایی که میزان رنگ را شدت می دهند استفاده نکنید چون برای مخاطب جذاب نیست.
    مرجع آموزش رایگان اینستاگرام | instagramtraining.ir

    به دیگر شبکه های اجتماعی هم لینک بدهید

    شما خواننده محترم مقاله آموزش تولید محتوا به احتمال زیاد به عنوان مالک یک برند شخصی یا کسب و کار در شبکه های اجتماعی مختلفی اکانت دارید؛ مثلا فیسبوک ، توییتر و لینکدین و… .

    لینک سازی بین شبکه های اجتماعی می تواند به میزان زیادی برای کسب و کار شما مفید باشد.

    مثلا هر چند وقت یک بار می توانید از توییتر خود یا حساب فیسبوک به اینستاگرام لینک بدهید و تعدادی از  مخاطبین را از این صفحه ها به پیج اینستاگرامتان هدایت نمایید.

    متخصصان مشابه خودتان را حتما فالو کنید

    پیشنهاد مقاله آموزش تولید محتوا اینست که حتما در اینستاگرام بگردید و اینفلوئنسرهای حوزه تخصصی خودتان را پیدا کنید.

    جهت پیدا کردن این افراد می توانید از هشتگ های خاص کسب و کارتان استفاده کنید؛ مثلا یک هشتگ اصلی در حوزه کاری ما #تولید _محتوا است.

    با جستجوی #تولید _محتوا می توانید افرادی که در زمینه تولید محتوا یا موارد مشابه فعالیت می کنند را پیدا کنید و فالو نمایید.

    بی نهایت سپاسگزاریم که تا پایان مقاله آموزش تولید محتوا همراه ما بودید؛ مفتخر می شویم که از دیگر مقالات سایت ما نیز بازدید بفرمایید باسپاس.

    نویسنده: Hamed_Arjmand
    ساعت انتشار: 16:42
    تاریخ انتشار: 2020/08/15
    تعداد بازدید ها: 180 بازدید



دیدگاهتان را بنویسید

«تازه ترین مقالات اینستاگرام»